به بزرگی خدا قسم یاد کردم که تو را گمراه کنم،تو را ...تو

به بزرگی خدا قسم یاد کردم که تو را گمراه کنم،تو را ...تو

اي خدا به عزت و جلالت قسم كه همه انسانها را گمراه مي كنم مگر عده ي معدودي كه بنده خاص تو هستند.

شروع ماجرا

 

خداوند به من گفت :از درگاهم بیرون  برو که تو از رانده شدگان هستی .
گفتم "من هزاران سال برای تو عبادت کرده ام و خودت فرموده ای که هرکس مرا عبادت کند ,عبادتش را بی نتیجه نمی گذارم و عوضش را به او می دهم ."
خداوند فرمود :" هر چه بخواهی در دنیا به تو عطا می کنم ."
خواسته هایم را گفتم
اول :اینکه اجازه بدهی که تا قیامت زنده بمانم .
خداوند فرمود:تا روز معلومی تو را مهلت  می دهم .
دوم:اینکه در مقابل هر یک از فرزندان آدم مرا دو  فرزند عطا کنی که برای هر یک از فرزندان آدم دو فرزند را مسلط کنم تا انها را به گمراهی و اغوا بکشانم . و خداوند باز هم قبول کرد .
سوم:از تو می خواهم مرا مرا در بدن آدم همچون خون جریان دهی که از هر جای بدن او بتوانم او را به معصیت  بکشانم .
چهارم : می خواهم اولاد آدم  ما را نبیند , ولی ما او را ببینیم .
پنجم : از تو می خواهم به من قدرت دهی که به هر شکلی که می خواهم درآیم  و هر کجا که خواستم بروم .
ششم : می خواهم تا دم مرگ نیز پیش اولاد آدم  باشم (یعنی حتی وقتی حضرت ملک الموت "عزرائیل " برای قبض روح به سراغ انسان می آیدمن همحاظر هستم و انسان را وسوسه می كنم تا کافر از دنیا برود . ).
هفتم : اینکه از تو می خواهم که مرا مخصوصا" بر سینه اولاد آدم مسلط گردانی تا او را وسوسه کنم .
خداوند در پایان می فرماید : تمام خواسته هایت را برآورده می کنم ولی هر کس پیرو تو باشد و فریب تو را بخورد من او را با تو به دوزخ می افکنم که بد منزلگاهی است .
من گفتم: خدایا به عزت و جلالت قسم که همه انسانها را گمراه می کنم مگر عده معدودی که بندگان خاص تو هستند و گر نه همه بنده من هستند .
حالا که مرا بیرون می کنی جایی برای زندگی کردنم معین کن .               
خداوند فرمود: تو را در حمامها و هر کجا که محل رفت و آمد مردم است قرار دادم .
من گفتم:غذای من چه باشد ؟
خداوند فرمود: سر هر سفره ای که که نام من برده نشده بنشین و با آنها که همچون حیوان گرسنه و حریص بدون گفتن آیه شریفه " بسم الله الرحمن الرحیم " غذا می خورند تو هم غذا بخور , حضرت امام محمد باقر (ع)  در این باره فرموده اند : اگر اول غذا  یادتان رفت بسم الله بگویید آخر غذا بگویید که شیطان هر چه را  خورده استفراغ کند .
باز گفتم:" احتیاج به آب دارم"
خداوند فرمود : " آب تو شراب و هر چیز مست کننده ای باشد "
گفتم : " برای من کتابی قرار بده "
خداوند فرمود:" کتاب تو وشم (خال کوبی هایی است که بعضی روی بازوها و اندامهای یکدیگر می کنند و یا کتب سحر و جادوست.) و اولین کسی که سحر و جادو را به انسان آموخت من بودم.
من گفتم : " برای من اذان گویی قرار بده "
خداوند فرمود : اذان تو وسایل موسیقی و مؤذن تو کسانی هستند که با این آلات می نوازند و آنها را به کار می گیرند و هر کس موسیقی و ترانه گوش دهد دچار قساوت قلب می شود یعنی سخت دل می شود و در قیامت هم خداوند مارها و عقربها را بر گوش او  مسلط می کند .
باز گفتم : " برای من حدیثی قرار بده ."
خداوند فرمود : " حدیث تو دروغ است و کسانی که دروغ می گویند حدیث تو را نقل می کنند ."
من گفتم : " برای من دام و وسیله شکار قرار بده "
خداوند فرمود : " زنان را وسیله صید کردن و به دام انداختن مردم قرار دادم "
 وقتی که حضرت آدم را فریب دادم و باعث بیرون راندنش از بهشت
 شدم، شروع به آواز خواندن و رقصیدن نمودم و اولین کسی که زنا و لواط کرد من بودم و اولین
کسی که شراب خورد من بودم . به همین خاطر خداوند در جهان آخرت بیشترین غضبش بر زنا
کاران و شرابخواران است و به این دو گروه اصلا" توجهی ندارد و خداوند فرموده که هرکس شراب
 بخورد عروس من است یعنی من تا صبح با او.....می کند  به همین خاطر است که
هرکس شراب بخورد باید غسل جنابت بکند و گر نه دشمن خدا ست و (دوست من است)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ابلیس ׀ تاریخ: سه شنبه 13 ارديبهشت 1398برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

در عجبم از بنی آدم که از من بدشان می آید و اطاعتم می کنند!!! خدا رو دوست دارند اما . . . . .



لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب
CopyRight| 2009 , sheytani.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM